Effektiv ejendomsdrift med FM-plan og Helpdesk
Står din virksomhed over for udfordringer med håndtering af ejendommens vedligeholdelsesopgaver, bygningsregistrering og kommunikation med lejere?
Vi tilbyder
Vi kan hjælpe jer med implementering af FM-plan og Helpdesk i et FM-system. Det sikrer en struktureret og automatiseret tilgang til drift og vedligehold. Dette giver jer en mere effektiv og gennemsigtig ejendomsdrift, hvor opgaver løses hurtigere, og kommunikationen mellem driftsafdelingen og lejere forbedres markant.
Med vores FM-plan og Helpdesk-løsning får I en mere effektiv ejendomsadministration, hvor alle opgaver håndteres struktureret, gennemsigtigt og tidsbesparende. Vi hjælper jer med at skabe en smartere og mere værdiskabende ejendomsdrift.
FM-plan med faste opgaver
Din bil har en servicebog, men ikke din ejendom?
- Automatiseret planlægning af serviceopgaver
- Dokumentation for myndighedskrav (DKV og APV)
- Anlægshistorik og servicebog for ejendommen
Registrering af bygningsdele
Registrerer anlæg og installationer som grundlag for FM-plan
- Bygningsdeleplaceres på plantegninger
- QR-koder sikrer nem håndtering i hverdagen
- Mulighed for dataudtræk til udbud af serviceopgaver
FM-plan med faste opgaver
Registrering af bygningsdele
Helpdesk til lejere
Effektiv fakturering & økonomistyring
- Overblik og struktur
- Bedre service og kommunikation
- Økonomisk optimering
- Effektiv løsning
Helpdesk til dine lejere
Gør det enkelt for dine lejere at meddele fejl til driftsafdeling
- Lejere kan fejlmelde direkte via et ticket-system.
- Driftsafdelingen kan prioritere og fordele opgaver mere effektivt.
- Løbende kvitteringer og opgavestatus giver bedre gennemsigtighed.
Effektiv fakturering og økonomistyring
Færre konteringsfejlog bedre sammenligningsgrundlag
- Opgaver kan prækonteres og knyttes til specifikke kontonumre.
- Datascanning muliggør automatisk kontering i økonomisystemet.
- Ensartet bogføring skaber bedre benchmarking og reducerer fejl.